Geng GC

Thursday, April 2, 2009

Botak Bodoh ke Aku....???

Aarrggghhhhh...!!!!!
Bodoh....bodoh sungguh..!!! (ke aku ni yg bodoh sbnrnya)
Aku penat2 beratur, si Botak tu yg dapat teksi...!!!
Datang entah dari mana tah, alih2 dok depan aku... udah ler duduk depan aku, bukan nak tahan teksi, dia berdiri peluk tubuh ajer..!!!
Aku yg tahan teksi tu.... then bila teksi tu berhenti, si Botak tu dengan muka selamba terus pergi buka pintu teksi...
Apa dia ingat aku ni 'kuli batak' dia tolong tahan kan teksi untuk dia ke?!?!?!?!?
Aduhhh....laaaaaa....semakkk betull...!!!
Hhmmm, nasib baik tak lambat sampai office...

2 comments:

akimsensei said...

kakgc,lain kali belasah je budak botak tu ng kayu hoki kak sue. senyum sokmo,jgn marah2 ;)

GC said...

=D
pagi ni budak botak x der, kete2 yg myemak dpan teksi stand pun x der...
pagi ni aman sket =D

><(((:>GC<:)))><