Geng GC

Friday, February 6, 2009

Katak Oh Katak-Bhg.2

Sekarang ni isu katak dah jadi panas pula. Haiii...kesian KATAK. Tak sangka pula ramai yang minat nak bercerita pasal KATAK.
.
Tapi cerita KATAK yang aku tulis tak ada sangkut langsung dengan isu 'Politik Katak' tau. Katak-katak aku semuanya 'Telus'...he3x.
.
Memandangkan Katak dah menjadi isu panas, aku nak 'cool' kan sikit dengan entry ni. -"Origami Katak"-
Kepada yang suka sangat bercerita pasal Katak, nasihat aku.....adalah lebih baik 'buat Katak sendiri'.
.
Selamat mencuba (" ,)
.
.
.
Lepas korang dah mencuba origami Katak ni, korang bagilah nama pada Katak korang sendiri.
.
.
Henti-hentikan lah bercerita tentang isu Katak ni.
.
Kesian kat Katak....
.
.
.
p/s: katak-katak aku semua dah mogok ("_)

No comments:

><(((:>GC<:)))><