Geng GC

Tuesday, April 14, 2009

Beza

.:::.
Kita sering membezakan dan dibezakan diantara satu dengan yang lain.
Namun pada hakikat dasarnya kita memang tiada beza.
.:::.

4 comments:

ieyllailla said...

gc.....
apa dah berlaku ni
luahan perasaan or sekadar berkongsi ilmu semata2 ni..

GC said...

(^.^)
macam2 yg dah berlaku,
terpulang kat yg membaca nya lah..
bagi GC dua-dua pun boleh..
"luahan perasaan & berkongsi"..
((ilmu tu x der la sbb kiter x pandai punn))

RinaRiz said...

betulbetulbetul!!! esok ngadap tuhan kita semua sama je. manusia je yg suka membeza-bezakan manusia sendiri, sedangkan Maha Pencipta pun tak membeza-bezakan ciptaanNya. wallahu'alam. sabar jelah nok, hidup ni kan umpama roda. ko pilihlah roda ape ko nak, kalo ko nak yang adventure, ko pilihlah roda impian...ekekekek... i lap u tau (",)

GC said...

uuhhh....bole pilih2 roda yekk...
hebat2x... kalo 'roda impian' aku x mau la...ngeri babe..
anywhre, mg betul kat ko, kita sume sama di sisi DIA.
lap U 2, 3 , 4 lahh.. (^.^)

><(((:>GC<:)))><