Geng GC

Friday, December 26, 2008

Kasut Oh Kasut


Memandangkan cuti hari x-mas, aku mengambil peluang untuk pergi cari kasut untuk jogging….kasut yang ada sekarang ni tak berapa sesuai. Orang yang paling syok shopping kasut ni ialah HFI. Dia tu pantang nampak kasut, pelik juga aku...mengalahkan orang perempuan pulak. Tapi nak buat macam mana dah pe’el dia macam tu. Aku yang bercadang...alih-alih mesti dia yang beli lebih. Jual murah...hhhmmm, tak lah betul-betul murah pun. Kena pandai survey juga. Nama saja harga runtuh, discount dan macam-macam lagi lah istilah untuk menarik perhatian si kaki shopping. Aku...budget no.1...kalau harga luar dari bugdet, confirm aku tak beli. Budget nak cari kasut jogging yang bawah 100 ringgit. Dan aku akan pastikan ia mesti bawah 100 ringgit. Adalah kasut Reebok tu, cantik...tapi dekat 250 ringgit. Sayang nya aku rasa nak letak kat kaki dengan harga macam tu. Lagi pun nak buat jogging...bukan nak buat melaram kemana. YES!! Misi berjaya......aku dapat beli sepasang kasut dengan harga bawah 100 ringgit. Mahal-mahal pun belum tentu aku jogging bagai nak gila nanti..he3x. Ohh...cerita pasal HFI, dia dapat sepasang kasut juga...dan sandal, dia pakai terus sandal lepas bayar tuh...mmmmm, excited nya dia. Memandang kan budget 100 ringgit ada lebih lagi, aku pun samba lah sepasang kasut untuk santai. Ni lah rupa kasut-kasut yang aku cerita ni, gambar sandal HFI tak sempat nak snap...sebab HFI dah pakai.

No comments:

><(((:>GC<:)))><