Geng GC

Friday, December 19, 2008

X-change Gift X-mas 2008

Company tempat aku kerja buat x-change gifts for x-mas. Sama macam company lama aku jugak. Tapi yang lain nyer, sebelum beli gift, kiter kena cabut nama orang yang kiter nak belikan gift tu dulu...senang sikit nak pilih hadiah yang sesuai. Bezanya dengan company lama, kita beli dulu hadiah then bila tiba hari untuk x-change baru cabut nama. Mana satu pun tak kisah la yang penting it's still fun. Tahun ni adalah tahun pertama aku di company ni, so hadiah pertama aku di beri oleh En.Rahim, orang yang paling dekat dengan Dato' . Aku suka hadiah ni. Sebab memang bercadang nak beli pun. Terima Kasih Rahim. Dia beli kan aku bekas berupa kayu yang boleh letak stationery ataupun hpone dan remote2 control yang belambak kat rumah tu. Yang lagi satu tu aku hadiah kan pada Cik Finaz, dia orang yang no.2 rapat dengan Dato' sebab no.1 mesti la Datin ;D . Ini tak termasuk dalam agenda x-change gifts, tapi aku saja nak bagi dia lagipun tu bekas botol nescafe yang Finaz nak buang masa dia buat spring-cleaning kat pantry ari tu. Tekejut dia sebab x sangka botol tu dah transform :D . Aku kata kat dia tu sumer aku guna bahan re-cycle. Jangan pikir aku nak bodek pulak....tu sumer kebetolan jer...diorang berdua baik ngan aku, lagipun aku bukan nyer report kat Dato'.
Ohh, lupa nak cerita pasal gifts yang aku belikan untuk Idzuan. Dia ni accountant baru kat company. Tak sempat la nak amik gambar gift yang aku beli sebab semalam lepas shopping aku terus suruh adek kedai tu bungkus dan lepas tu aku terus letak bawah pokok x-mas. Aku belikan Idzuan puzzle kayu yang bila disusun dapat la bentuk KLCC dan nak cukupkan budget aku beli hanging pocket ada cute blue bear untuk dia gantung kat umah. Harap2 Idzuan suka sebab aku tak tau nak beli apa dah utk dia then aku carik la benda yang aku suka..he3x ;P. Aku x pasti Idzuan ada blog ke tak, lupa nak tanyer.
Malam ni kami sumer ada Annual Dinner kat Royal Club, tempat favorate Dato' (agak nya la).
Nanti aku sambung lagi cerita pasal dinner.

No comments:

><(((:>GC<:)))><