Geng GC

Sunday, January 10, 2010

Berhenti Mengharap...


.:::. Kenapa aku selalu fikir kan tentang perasaan orang?

.:::. Aku cuba sebaik mungkin untuk membantu dari apa segi yang aku termampu...

.:::. Dan sering kali itu juga balasan yang aku terima teramat mengecewakan...

.:::. Mengapa mereka hanya memikirkan tentang diri sendiri, dan ...

.:::. Aku terlalu bodoh...

.:::. Bukan ungakapan terima kasih yang aku terima...

.:::. Malah aku dianggap 'bising'...

.:::. Jika aku hanya berdiam...

.:::. Aku terasa maruah dan harga diri ku seperti dipijak-pijak tanpa belas kasihan...

.:::. Pengorbanan aku selama ini hanya sia-sia...

.:::. Sempit sungguh dada menahan sebak kerana tiada tempat untuk mengadu nasib...

.:::. Aku bukan nya meminta simpati, tapi...

.:::. Aku cuma minta agar dilayan seperti seorang manusia, yang...

.:::. Punya hati perasaan dan harga diri...

.:::. Silap kah aku kerana memberikan sepenuh kepercayaan?

.:::. Bodoh kah aku kerana ingin menumpang kasih sayang?

.:::. Harus kah aku berhenti mengharap?

No comments:

><(((:>GC<:)))><