Geng GC

Friday, June 5, 2009

Dah Sebulan ; Tuition ; Upah



Diam tak diam dah genap sebulan aku bersama teman pejabat yang baru. Sepanjang sebulan LYW dan aku, kami tak banyak masaalah. Mana tidak nya, kami berdua macam banyak persamaan....lahir dalam bulan yang sama, kami anak ke-2 dalam keluarga. Terlintas juga yang aku mungkin terlalu awal menilai LYW. Tapi, berdasarkan sifat manusia yang aku sering kaji, kami memang sepatutnya ada lebih dari satu persamaan.

Dia kata dia suka draw turtle...habis semua tempat yang boleh draw dia akan conteng...sampai dapat nick name turtle ; suka turtle lah tu..dan dia boleh draw juga kot ^.^

Buat masa sekarang ni kami belum ada projek baru. Maklum lah, Boss pun 'orang baru'.

Apa-apa pun, aku harap semua nya akan berjalan dengan lancar (ekonomi kan tengah gawat lagi).

Hujung minggu ni, perkhidmatan sambilan aku diperlukan..... nak mengajar anak buah tuition (bahasa english). Sambil tu boleh pergi collect upah ambil gambar 'cucu nenek'...^.^

Daahhhhh.....

.:::.

No comments:

><(((:>GC<:)))><