Geng GC

Tuesday, May 19, 2009

Boss Lelaki...hhhmmmm


Aku belum pernah 'report direct' dengan Boss Lelaki sepanjang kerjaya aku. Bulan depan aku akan berdepan dengan situasi itu. Seram pun ada. Entah, tak tahu kenapa. Mungkin belum ada pengalaman lagi kott....

Bercerita tentang Lelaki, bukan nya aku tidak senang dengan kehadiran mereka, malah hidup aku selama ini sering bersama Lelaki. Dalam keluarga pun lebih ramai Lelaki, sepupu pun lebih ramai Lelaki...masa sekolah kawan yang paling ngam Lelaki juga dan masa hiking dah tentu2 melepak lebih dengan Lelaki.

Tapi, kenapa aku rasa seram sejuk aje bila dapat tahu, bulan depan Boss aku ialah Lelaki.

Mungkin Lelaki juga lah yang boleh mententeramkan jiwa aku yang entah kenapa ni....((pelik))

Walau apa pun, aku akan kuatkan semangat untuk mengharungi hari-hari mendatang..((cewahhhh....over nyer aku!!))

Kawan kata 'take-it-easy'...well is that so.....

Apa kena dengan aku ni...?!?!?!?!?!!!

((ni, saper pulak niehhh....?????))

No comments:

><(((:>GC<:)))><