Geng GC

Wednesday, May 20, 2009

Aku & Recreation Club

Aku dengan Recreation Club mungkin tak dapat nak dipisahkan agak nya...

Dengan Co. lama, aku terlibat sejak dari mula jejakkan kaki lagi....sehingga la aku berhenti...pejam celik rupanya 7 tahun aku jadi 'orang suruhan'...(yg positif okay-bukan la setaraf kuli tuu...) aku ikhlas dan malah rasa gembira bila merasakan hasil penat lelah menjayakan sesuatu acara itu akhirnya dapat dinikmati oleh orang lain (Co.'s Staff laaa).

Ingatkan nak bersara terus.....tapi......

Dengan Co. yang aku baru setahun jagung ni, aku dah cuba buat se-low profile yang mungkin, namun apa kan daya...((lagipun dah tertulis dlm CV)).

Untuk Q1 ((aku belum terlibat lagi masa ni)) kami ada Explore Drive - start from Petaling Jaya - Cyberjaya - Putrajaya ; end-up dengan makan tengahari di rumah Dato' serta dengan Victory Ceremony..((tak sangka group aku jadi JOHAN))


Tiba-tiba rasa sedih pula bila terkenang "hari itu"...sebab ada beberapa orang dah tidak bersama lagi di Co. ni.
Sekarang ni aku kena fikirkan xtvt yang sesuai untuk Q2 & Q3...


No comments:

><(((:>GC<:)))><