Geng GC

Monday, November 17, 2008

Tak Sangka Dah Setahun Kenangan Tu Berlalu...

Hari ni tetiba pulak nak tengok koleksi gamba2 lama.
Dalam byk2 koleksi, rasa terharu pulak biler tengok gamba percutian di
Port Dickson penghujung tahun 2007.
Biler tengok balik..., gelak sensorang.
Memang seronok masa tu, semuanya sekepala,
Ada yang kaki tidor,
Ada yang suka jadi "taukey haram",
(yg tu rahsia kami empat org)
Ada yang suka berendam,
Ada yang suka makan....,
MEMANG HAPPY GILER...!!!
Cuma Ejan sorang jer yg dah menyepi sket...iyerlah, skrg ni dah pangkat besau...
(jgn marah Ejan, usik2...gurau2 jer)
Tinggal 2 org jer yang sama office, Jack ngn Ayu.
Percutian yg aku organised ni macam majlis perpisahan aku la,
Sebab aku dah dapat kerja baru,
Tak sangka dah setahun kenangan tu berlalu...

video

No comments:

><(((:>GC<:)))><