Geng GC

Friday, February 19, 2010

gigit jari...


Hari ni aku baru sedar macam mana rasa orang 'gigit jari'..hhhmmmm... apa nak buat, mungkin dah bukan rezeki aku agak nya. TAPI..!!!!! kalau lah aku dapat bersabar untuk 2 tahun lagi, pasti aku tak rasa 'gigit jari' hari ni.
Selalunya ada hikmah yang tersirat...hhhmmm, aku tunggu je la hikmah nya. Mungkin DIA ada yang lebih baik untuk aku, insyaAllah...aminnn..
Kepada mereka yang tersenarai dalam skim itu, aku harap kalian dapat menggunakan 'rezeki' kalian dengan bijaksana.
Walau apa pun.. aku tetap rasa GIGIT JARI..!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

BuDakHutaN said...

kenapa gigit jari tu ?

GC said...

melepas peluang baik laaaa.... :(
apa nak buat x de rezeki,

自由 said...

愛情是一種發明,需要不斷改良。只是,這種發明和其他發明不一樣,它沒有專利權,隨時會被人搶走。 ..................................................

><(((:>GC<:)))><